//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: afifah
Others:   



1 year 9 month ♥

salam and hello! to all readers. 20/03/2013 . today is my special day for me and him . guess what ? today is my anniversary . hihi our relationship since 20/06/2011 untill now .. seriously! Alhamdulillah. even you make me cry, you make me happy, you make me sulk, you make me smile ♥ i love you laju laju :D . lol banyak bende awk uji saye! i don't give up! rindu kat die sesangat .i know die busy dengan assignment die . ok faham :') . Tapi aku boleh sabar .. tu pun untuk future die jugak . tuhan je tau betapa rindu aku kat die . seriously .. tapi kata orang "jauh di mata dekat di hati" hihihi... but you should know a jealous woman does better research than the detective :)kahkah.. now aku pulak kena dtg KL meet dia . tak sabar :') .. In Shaa Allah 20/06/2013 genap kami 2 tahun . hope everlasting .. Amin~ .. ehh btw teringat last year dia datang johor . dia buat surprised special for me .. 1 week dia dekat johor . actually dia just kat johor 4 hari je . but pujuk punye pujuk . lastly seminggu . hehe.. I will never forget our memories ♥ .. i miss your smile.. i miss your laugh.. i miss your joke.. hmm :'( i miss you, crying, cry, hihi.. lol aku pernah record die tengah cakap time call .. hehe bile aku bagi dia dengar . die Ketawa sebab dia cakap suara dia dalam phone kelakar .. dia cakap camni " ehh knape suare kite cmni ? hahaha" hehe xD .. WHEN I MISS YOU I RE-READ ALL CONVERSATION AND SMILE LIKE IDIOT.. hmm that's all for today . bye :') ehh btw thanks for reading..